Перші зарядні станції Pandora для електромобілів стали доступними для замовлення.
Швидкі DC-станції Pandora для комерційної експлуатації вийшли у дрібносерійне виробництво.
Усього півтора місяці минуло з того часу, як наша компанія представила громадськості DC-станції для швидкого заряду електромобілів систем CHAdeMO та CCS2 Combo. Проте, за цей період ми змогли налагодити випуск невеликих партій одразу кількох моделей, перші з яких зійшли з конвеєра наприкінці січня цього року.
Функціонал та ергономіка наших станцій, хоча ще й перебуває в процесі доробки та покращень, але вже зараз приємно дивує, порівнюючи з будь-якою станцією заряду, ну можливо за винятком Tesla Power Wall.
Нагадаємо, зарядні станції Pandora Slim 20 потужністю до 20 кВт мають виконання як у версії з конектором ChadeMO, так і CCS Combo 2 версію. Також перспективним виглядає комбіноване рішення, що підтримує відразу два типи стандарту заряду - Pandora Standard 20.
З недавнього часу в модельному ряду DC-станції від Pandora дебютувала ще одна новинка – Pandora Standard 40, яка оснащена конекторами CHAdeMO/CCS Combo 2 і що володіє куди потужнішим силовим блоком з максимальною сумарною потужністю до 40 кВт, що дозволяє повністю заповнити заряд тягової батареї постійним струмом лише за пару годин.
Принципово важливий для компанії Pandora момент – це найвища стійкість до відмови, адже не секрет, що існуючі на ринку рішення бувають досить примхливі навіть до невеликих змін погодних умов. Наші станції забезпечують стабільно надійну експлуатацію в найширшому температурному діапазоні, здійснюючи попередній та постійний контроль ізоляції та витоків, що конче необхідно в роботі з великими струмами.
Ще однією важливою особливістю наших станцій є використання передових технологій, що дозволяє фірмовим інтелектуальним алгоритмам безпечно здійснювати швидкий заряд електромобіля в межах ліміту виділеної номінальної потужності електромережі.
Динаміка споживаного струму, залежно від потужності та кількості джерел споживання, має змінне значення. Наша зарядна станція постійно контролює і обмінюється з автомобілем у циклі інформацією про кількість струму, що віддається, і при зміні значень пріоритетної споживаної потужності в локальній електромережі забезпечує стеження регулювання струму заряду, знижуючи або збільшуючи його пропорційно.
Окремої уваги стоять наші розробки мережних зарядних станцій, призначених для використання у паркінгах сучасних багатоквартирних будинків, офісних центрів, торговельно-розважальних комплексів. Там, де потрібно забезпечити заряд множини електромобілів, гнучко розподіляючи доступну потужність енергопостачання між множиною станцій з гнучкою інтелектуальною логікою. Забезпечуючи оператору або власнику будівлі максимальну гнучкість та вигоду.
Це цілий комплекс із зарядних станцій на базі конструктиву Pandora Standard 20 або Pandora Standard 40 кількістю від 4 до 20 та керуючої комутаційної шафи з вбудованим сервером та AC лічильником, із сумарною потужністю до 600KW.
Ці рішення ми почнемо обережно впроваджувати вже навесні цього року на перших об'єктах і обов'язково розповімо про цей наш досвід.
Наступним кроком компанії Pandora, який сприятиме поступовому формуванню електрозаправної інфраструктури, стане створення найпотужніших у сімействі та надзвичайно швидких DC-станцій для експлуатації на головних трасах.
Тестові зразки публічних DC-станцій Pandora Pro Charge 80 середньої потужності (до 80 кВт) збираються та проходять етапи обов'язкового відпрацювання виробництва та випробувань. Перші поставки заплановані вже цього року.