Технічна підтримка
Технічна підтримка здійснюється силами фахівців технічного відділу нашої компанії. Для отримання інформації про споживчі і технічні характеристики продукції, а також про специфіку інсталяції протиугінних систем на певний автомобіль ви можете звернутися до менеджерів компанії або до фахівців технічного відділу.
Всі питання можна задати:
- через форму звернення Задати питання
- в електронному листі на адресу support@alarmtrade.ua
- на форумі із захисту від угону alarmforum.ru в розділі "Pandora, Pandect"
Гарантійне обслуговування.
Гарантійне обслуговування виробів здійснюється через мережу авторизованих інсталяційних техцентрів. Гарантійні зобов'язання на товари і на установку здійснюються безкоштовно тільки в разі інсталяції охоронних систем в даних техцентрах.
У разі наявності товару на складі інсталяційного центру заміна проводиться в день звернення. Для організацій-споживачів нашої продукції надаємо чергові телефони техпідтримки.
Наша компанія здійснює технічну підтримку для партнерів і дилерів, які працюють в Україні за допомогою:
- проведення тренінгів з встановлення сигналізацій і аксесуарів;
- проведення семінарських занять з менеджерами відділів продажів;
- проведення круглих столів з технічними фахівцями з розробки ТЗ для подальшої зміни або доопрацювання продукції.
Ми гарантуємо своєчасну реакцію і надання повної інформації при всіх зверненнях пов'язаних з питаннями сервісу та техпідтримки.