Онлайн-конференція Pandora
Відбулася онлайн-конференція Pandora, присвячена обслуговуванню акумуляторів гібридних автомобілів
У кінці жовтня компанія Pandora провела чергову конференцію, на якій були представлені останні новинки, а головне - обговорені питання надпопулярних нині гібридних автомобілів.
В умовах карантину
Традиційно Pandora проводить подібні заходи в режимі живого спілкування, але в умовах карантину і загрози Covid-19 компанія не стала ризикувати здоров'ям своїх партнерів, і влаштувала онлайн-конференцію в гібридному режимі.
Звісно, класичний формат подібних заходів складно замінити віддаленим спілкуванням, коли можна особисто обговорити усі проблеми і обмінятися ідеями про розвиток охоронних автомобільних технологій. Як тільки нормалізується епідеміологічна ситуація в країні, компанія повернеться до звичного режиму проведення конференцій.
Незважаючи на такий незвичний формат, до заходу приєдналися більше 280 учасників, а одночасно в режимі онлайн знаходилося більше 150 учасників. Так що, незважаючи на усі проблеми, форум можна вважати успішним, тим більше що обговорювані теми були вкрай цікаві і торкалися одного з сегментів автомобільного ринку, що динамічно розвивається.
Удосконалюючи гібридні технології
Головною темою конференції стало обговорення останніх технологічних нововведень охоронних автомобільних систем Pandora і Pandect X, що стосуються нових алгоритмів керування системою охолодження акумуляторів гібридних авто.
Була розглянута проблема перегрівання високовольтних батарей на прикладі гібридних ТЗ від Toyota. Ця марка сьогодні втілює цей сегмент, поставляючи на ринок найкращі авто цього типу.
Усім відомо, що гібридні транспортні засоби відрізняються підвищеною надійністю, проте мають один дуже суттєвий недолік у вигляді слабкого охолодження ВВБ. Конструкційні особливості таких автомобілів роблять акцент на комфортабельність салону, що досягається занадто щільним внутрішнім компонуванням, в збиток належній організації системи охолодження акумулятора.
Унаслідок зайвої щільності і повітряного принципу охолодження, високовольтна батарея частенько перегрівається, що призводить до передчасного зносу і зниження місткості.
Рішення від Pandora
Для вирішення вищеописаної проблеми, інженери компанії Pandora розробили унікальний алгоритм роботи охоронних систем Pandora і Pandect X, який на програмному рівні оптимізує роботу системи охолодження високовольтних батарей гібридних авто марки Toyota.
На сьогодні функція доступна для 2-х моделей - Toyota Prius 20 і Toyota Prius 30. Проте в найближчому майбутньому список автомобілів, що підтримуватимуть технологію нестримно розширюватиметься.
Для активації цього режиму необхідно оновити прошивку базового блоку автосигналізації (через сайт або мобільний додаток Pandora Specialist). Після чого стане доступне таке налаштування, як "Продовження ресурсу високовольтної батареї гібридів та електромобілів".
Заключення
Компанія Pandora давно відома своїми технологічними рішеннями в сегменті дизельних і бензинових автомобілів. І ось зроблений крок в новому напрямку, що дає надію на затребуваність охоронних систем компанії у світі гібридних транспортних засобів.