Новий алгоритм обходу автомобілів Nissan/Infiniti
Вже з понеділка, 16 березня, на нашому сайті доступні прошивки для охоронно-сервісних і охоронно-телеметричних систем Pandora і Pandect X.
Наші інженери додали ще один алгоритм обходу штатних імобілайзерів автомобілів Nissan/Infiniti, використовуючи порти IMMO-KEY і підключення до штатного імобілайзера автомобіля. На сьогодні цим алгоритмом підтримується мінімум 15 моделей автомобілів, але ми працюємо над істотним розширенням списку:
NISSAN
-
Leaf 2010-2016
-
Murano 2009-2014
-
Teana 2009-2013
-
Juke 2011-2019
-
Sentra 2014-2016
-
Patrol 2010-2019
INFINITI
-
EX25/35/37 (2008-2014)
-
FX35/37/50 (2009-2014)
-
G25/35/37 (2007-2014)
-
M25/37/56 (2010-2013)
-
QX50 (2013-2015)
-
QX56 (2011-2013)
-
QX70 (2014-2015)
-
Q70 (2014-2016)
-
QX80 (2013-2019)
Здавалося б, навіщо додавати ще один алгоритм обходу, якщо є прекрасне працюючий по CAN? Вся річ у тому, що використання нового дозволяє істотно спростити процедуру монтажу сигналізації, тому що відпадає необхідність протягання додаткового дроту і установки додаткового силового реле керування стартером в монтажному блоці моторного відсіку.
Крім того, при новому обході працює функція перехоплення запалювання, коли в машину можна сісти не глушити двигун після автозапуску і, на деяких моделях, поставити клімат-контроль на охолодження салону, що не завжди доступно при реалізації обходу по шині CAN. Адже реалізація запуску двигуна тепер відбувається не по "силі", а використовуючи штатні, заводські алгоритми роботи
Ми розуміємо, що у попереднього рішення є свої плюси в реалізації, тому залишили обидва алгоритми обходу, а кожен професіонал може вибрати той варіант, який йому підходить більше, або краще задовольняє потребам власника автомобіля!