Новий алгоритм обходу автомобілів Nissan/Infiniti
Вже в понеділок, 16 березня, на нашому сайті будуть доступні прошивки для охоронно-сервісних і охоронно-телеметричних систем Pandora і Pandect X.
Наші інженери додали ще один алгоритм обходу штатних імобілайзерів автомобілів Nissan/Infiniti, використовуючи порти IMMO-KEY і підключення до штатного імобілайзера автомобіля. На сьогодні цим алгоритмом підтримується мінімум 15 моделей автомобілів, але ми працюємо над істотним розширенням списку:
NISSAN
- Leaf 2010-2016
- Murano 2009-2014
- Teana 2009-2013
- Juke 2011-2019
- Sentra 2014-2016
- Patrol 2010-2019
INFINITI
- EX25/35/37 (2008-2014)
- FX35/37/50 (2009-2014)
- G25/35/37 (2007-2014)
- M25/37/56 (2010-2013)
- QX50 (2013-2015)
- QX56 (2011-2013)
- QX70 (2014-2015)
- Q70 (2014-2016)
- QX80 (2013-2019)
Здавалося б, навіщо додавати ще один алгоритм обходу, якщо є такий, що прекрасно працює по CAN? Вся річ у тому, що використання нового дозволяє істотно спростити процедуру монтажу сигналізації, тому що зникає необхідність протяжки додаткового дроту і установки додаткового силового реле управління стартером в монтажному блоці моторного відсіку.
Крім того, при новому обході працює функція перехоплення запалювання, коли в машину можна сісти не вимикаючи двигун після автозапуску і, на деяких моделях, поставити клімат-контроль на охолодження салону, що не завжди доступно при реалізації обходу по шині CAN. Адже реалізація запуску двигуна тепер відбувається не по "силі", а використовуючи штатні, заводські алгоритми роботи.
Ми розуміємо, що у попереднього рішення є свої плюси в реалізації, тому залишили обидва алгоритми обходу, а кожен професіонал може обрати той варіант, який йому більше підходить, або краще задовольняє потреби власника автомобіля!