Нова телеметрична охоронно-сервісна система Pandora 4GS plus
На сьогодні GSM-системи Pandora / Pandect є найдосконалішими й функціональними на ринку car-security.
Поява влітку минулого року повноцінного телеметричного комплексу на найсучаснішому модемі з підтримкою 2G / 3G / 4G (LTE) за ціною звичайної 2G-автосигналізації справила справжній фурор на ринку автомобільної безпеки, забезпечивши неймовірну популярність цим чудовим продуктам і лідируючі позиції в недорогому сегменті. Пояснення цьому гранично просте: це максимально приємна вартість, по-справжньому якісного, сучасного продукту і неперевершений функціонал.
Ми продовжуємо отримувати величезну кількість відгуків реальних користувачів, які стикаючись з неможливістю використовувати застарілий 2G GSM зв'язок, і відчуваючи при цьому певні незручності в години пік, зробили свій вибір на користь сучасних і доступних 4G-рішень від Pandora (DX-4G, DX-4GS, DX-4GL), відзначаючи при цьому колосальну різницю, в першу чергу з точки зору швидкості і якості зв'язку.
Для більшості вже цілком очевидно, що ситуація зі старими мережами буде тільки погіршуватися, а охоронну систему якщо і ставити на автомобіль, то з прицілом на кілька років бездоганної роботи вперед. Спробуйте «посерфити» сучасний інтернет на перших поколіннях айфонів, або дістаньте свій старенький смартфон з дальнього кута. Навіть якщо цифрове з'єднання є, то інтернету все одно немає. І справа вже не тільки в швидкості передачі даних, а й кількості і якості каналів і доступних діапазонах.
Новинка Pandora 4GS plus - надійне, далекоглядне рішення на сучасній, перевіреній платформі, з підтримкою 2G / 3G / 4G (LTE), з інтегрованим в базовий блок високочутливим GPS / ГЛОНАСС-приймачем і Bluetooth 4.2.
Як видно з назви новинки, в оновленій Pandora DX-4G Plus серії ми змінили архітектуру, додавши чотири плюсових каналу до стандартних і звичним мінусовим.
Чому це важливо? Не секрет, що для реалізації деяких функцій сучасні автосигналізації використовують підключення через силові електромеханічні реле. Найчастіше через реле включається «запалювання», «аксесуари», «стартер», світлова сигналізація, блокування двигуна. І, якщо чесно, нам це не дуже подобається. Сучасний шедевр інженерної думки, яким є сучасний автомобіль, піддається трохи варварському методу перехоплення контролю над частиною електричних і електронних систем.
Проте, для деяких автомобілів старіючих поколінь робота з електромеханічними реле все ще залишається чи не єдиним способом організувати автозапуск двигуна і інших популярних функцій.
Але з кожним роком зростає кількість нових та оновлених моделей автомобілів, де більшість функцій можна реалізувати без клацаючих потужних електромеханічних реле, прямим слабкострумових або цифровим підключенням до CAN, LIN шинам і сигнальним лініях автомобіля.
Єдине, для таких підключень часто потрібні специфічні порти автосигналізації, здатні комутувати значний струм позитивної полярності (до 300-500 мА) і тоді встановлена автосигналізація працює органічною частиною штатної електроніки автомобіля, гарантуючи при цьому і більшу надійність і довговічність реалізації.
Саме в розрахунку на таке сучасне підключення ми і створили оновлену платформу Pandora DX-4GS plus. Доданими позитивними портами якої можна без реле реалізувати повний функціонал, включаючи автозапуск двигуна на сучасних автомобілях таких популярних марок Mazda, Toyota, Nissan, Haval і інші.
Проте, наш високонадійний релейний модуль RMD-5 входить в базову комплектацію телеметричної охоронно-сервісної системи Pandora 4GS plus. Залишається ще багато автомобілів, що вимагають застосування силового реле, що, на нашу думку, вже архаїчно або ж дозволяє професійному установнику отримати додаткову вигоду в дооснащення популярних систем Pandora. Наприклад DX-6X.
Зустрічайте! Нова 4G Plus серія дозволяє організувати автоматичний запуск найбільш правильно, найсучаснішим способом. Ми продовжуємо працювати над удосконаленням наших надійних продуктів, заслужених бестселерів у своєму сегменті, які відповідають усім найсучаснішим стандартам.