Жовтневе оновлення CAN-протоколів і нові можливості охоронних систем Pandora і Pandect в 2020 році
Більшість користувачів автосигналізацій Pandora не з чуток знають, що майже усі охоронні системи цього виробника оснащені інтерфейсом підключення CAN. Це дозволяє консолідувати різні компоненти електроніки в єдину систему під керівництвом автосигналізації. З початку жовтня стало доступним масштабне оновлення ПЗ для усіх актуальних охоронних систем Pandora і Pandect, яке включає нові режими роботи і функції, а також прошивку баз CAN- протоколів з розширенням можливостей цифрових шин.
Що нового обіцяє оновлення?
Жовтневе оновлення CAN-протоколів значно розширить можливості взаємодії охоронних систем з цифровими шинами. Нове програмне забезпечення торкнеться як деяких моделей автомобілів вибірково, так і привнесе певні нововведення для усіх систем.
Серед найбільш важливих змін, доступних усім, слід зазначити:
-
Введення 2-го кодового імобілайзера з новим режимом "Пляжний" - цей режим дозволяє ставити авто на блокування без можливості зняття з охорони за допомогою брелока, мітки або смарта. Зняття з блоку можливо тільки натисненням кнопки VALET або через авторизацію спеціальним pin-кодом.
-
Новий режим роботи іммо, який називається "Кодовий імобілайзер як мітка" - у рамках цього режиму для "постановки на" і "зняття з" охорони можна використати код або мітку.
-
Допрацьований режим "Техобслуговування" - таймери тепер мають гнучкіше налаштування (додані режими "при ввімкненні/вимкненні режиму техобслуговування"); при знятті АКБ або спрацьовуванні іншого чинника перезапуску роботи системи живлення, сирена більше не спрацьовує.
-
Додано нове налаштування "Затримка керування центральним замком".
-
З'явилося нове налаштування, що дозволяє вибрати команду при постановці на охорону або знятті з охорони того, що блокує системи запалювання. Можна вибрати керування центральним замком або системою охорони.
-
Тепер доступне автоматичне перемикання з температурного датчика на датчик стартера.
-
Для обхідника імобілайзера DI-04 додані нові принципи керування.
-
Можна налаштовувати тривалість роботи сирени в режимі тривоги.
І це далеко не усі можливості нового програмного забезпечення. Прошивка оптимізує старі і додає нові функції в роботі слейв-режиму, порту IMMO-KEY, таймерних налаштувань і не тільки.
Оновлення цифрових протоколів по моделях авто
Окрім вищепереліченого, перепрошивка цифрових протоколів деяких моделей авто надасть нові можливості їх власникам. З 5 жовтня додана підтримка:
код моделі 222 - Mitsubishi Delica D2 c 2011 р.;
код моделі 1417 - Porsche Cayenne Coupe 2020, додана по CAN1 "Світлова індикація 1 по CAN" - моргання аварійкою на приладовій панелі;
код моделі 1611 - LR Freelander, оптимізований слейв-режим;
код моделі 1617 - Land Rover, CAN2 (додана кнопка кодового імобілайзера "CANCEL", оптимізовані статуси для кнопок "SET+", "SET-", "RES").
код моделі 1715 - Peugeot 2008, доданий CAN2 (педаль гальма, ручник);
код моделі 1733 - додана підтримка Opel Grandland X 2017 р.;
код моделі 1734 - додана підтримка Opel Zafira Life 2019 р., Opel Vivaro 2019 р., Peugeot Expert III (c 2016 г), Citroen Jumpy III (c 2016 г);
код моделі 2114 - Toyota/Lexus, оптимізований статус тахометра;
код моделі 2335 - Nissan X - Trail, доданий слейв-режим штатного автозапуску двигуна;
код моделі 2221 - Mitsubishi iMiev;
код моделі 3234 - Kia Sorento 2020 р.;
код моделі 3416 - Haval F7, додана команда перед автозапуском двигуна;
код моделі 3226 - Kia Carnival, код змінений на 3227;
код моделі 3617 - Tiggo 4, змінений статус паркінгу;
код моделі 3418 - Haval POER;
код моделі 3419 - Haval Wingle 7;
код моделі 3417 - Haval H5, змінені статуси ручного гальма, педаль гальма;
код моделі 3126 - Kia Picanto/Rio (radio - key, pts), додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього баку);
код моделі 3126 - Hyundai Solaris (radio - key, pts), додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього бака);
код моделі 3129 - Hyundai Santa FE/Sonata/Kona, додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього бака);
код моделі 3127 - Kia Rio (std. key), додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього бака);
код моделі 3127 - Hyundai Solaris (std. key), додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього бака);
код моделі 3232 - Kia Ceed/Cerato/Soul/Seltos/K900/K5, додані по CAN2 (пробіг, пробіг до порожнього бака);
код моделі 5114 - BMW, додані кнопки кодового імобілайзера CAN1 ("водійське скло вгору", "скло переднього пасажира", "Vol+", "Vol -");
код моделі 5122 - BMW, додані кнопки кодового імобілайзера CAN1 ("водійське скло вгору", "скло переднього пасажира вгору");
код моделі 5116 - BMW, додані кнопки кодового імобілайзера CAN1 ("водійське скло вгору", "скло переднього пасажира вгору", "заднє ліве скло вгору", "заднє праве скло вгору");
код моделі 5117, 5119 - BMW, додані кнопки кодового імобілайзера CAN1 ("водійське скло вгору", "скло переднього пасажира вгору", "заднє ліве скло вгору", "заднє праве скло вгору");
код моделі 5112 - BMW, доданий пробіг по CAN1, змінена команда підняття стекол;
код моделі 5212, 5213, 5214, 5215 - Mercedes, доданий пробіг по CAN1;
код моделі 5123 - BMW, доданий слейв-режим штатного автозапуску двигуна, змінений принцип роботи передпускових підігрівачів;
Завдяки оновленню протоколів CAN охоронні системи Pandora/Pandect значно розширюють можливості цифрових шин, а також оптимізують їх роботу, усуваючи недоліки минулих поколінь ПЗ.