GPS-якорь: новая уникальная функция от Pandora
Минулого тижня наша компанія опублікувала пакет оновлень для усіх сучасних систем Pandora, в якому ми додали величезну кількість нових затребуваних і бажаних функцій.
Ми отримали цілий шквал позитивних відгуків, коментарів і побажань про майбутній розвиток наших систем. Абсолютно усім сподобалося і те, що нові функції доступні для вже проданих і встановлених систем - достатньо просто оновити прошивку базового блоку.
Однією з найяскравіших новинок у цьому пакеті оновлень стала функція GPS-якір. Саме вона викликала великий інтерес, особливо у автовласників. Як ця функція працює? Що треба для її активації, які сценарії її використання? Чи платна ця функція? Запитували - відповідаємо!
Почнемо, напевно, з головного - для чого ця функція і як вона працює.
Ідея функції GPS-якоря виникла у нас давно, коли ми додали в ту, що стала вже легендарною систему Pandora DXL 5000, функцію "Активна охорона", в якій, окрім постійного контролю зв'язку з системою, сервер відстежував ще і положення автомобіля. Тоді, для ввімкнення контролю положення, потрібно було вмикати функцію кожного разу при ввімкнені охорони, а самі алгоритми зараз, з часом, вже не здаються такими досконалими. Ну і, звичайно, ця функція тоді була доступна тільки для найдорожчих і топових систем Pandora.
Зараз ми повністю переглянули алгоритми і принципи роботи функції контролю місця розташування і додали її в абсолютно всі наші сучасні системи, оснащені Bluetooth-інтерфейсом, починаючи з наймініатюрнішої у світі охоронної системи - Pandect X-1000BT і вище. Тепер кожного разу при ввімкненні охорони базовий блок системи перевіряє і запам'ятовує точну координату автомобіля, і відстежує зміни положення об'єкту, що охороняється. У випадку, якщо місце розташування зміниться більше, ніж на декілька десятків метрів - увімкнеться режим тривоги.
Головними відмінностями нової функції GPS-якір, стали нові алгоритми роботи. По-перше, контроль координат тепер здійснює сам базовий блок, і якість роботи функції не залежить від зв'язку з інтернет-сервісом. Більше того, функція буде 100% працювати і при повній відсутності інтернету та GSM-з'єднання. По-друге, алгоритми фільтрують хибні зміщення по координатах (так званий дрейф координат), і вони, разом з найсучаснішими GPS/ГЛОНАСС-приймачами, які ми використовуємо, забезпечує найвищу точність роботи.
Звичайно, найкраще ця функція працюватиме на наших 4G системах 47-ої серії і X-4G, які оснащені найсучаснішими і найкращими компонентами, які можна застосувати в автомобільних охоронних системах. Але й інші наші системи, в тому числі і бестселери, такі як Pandect X-1800L, X-3110, при дооснащенні GPS/ГЛОНАСС-приймачем NAV-035BT, також добре працюватимуть.
GPS-якір це серйозний додатковий рубіж охорони. Найважливіша функція буде незамінна на усіх рухомих об'єктах, або об'єктах, на які може встановлюватися охоронна система, і в тих випадках, коли на датчики руху, удару і нахилу надії немає.
Це, звичайно, сценарії використання майже на усій мототехніці - будь то мотоцикли, скутери, квадроцикли, гідроцикли і таке інше, де дуже часто доводиться знижувати чутливість датчиків удару, руху і нахилу хоч би через велику кількість тих, що бажають "посидіти" або посунути техніку, а найбільш частий формат викрадень - закинути техніку в тентованний автомобіль.
Ще є види техніки, де GPS-якір це взагалі мало не єдино можливий спосіб охорони. Зараз наші системи, у тому числі з герметичними корпусами, дуже популярні практично в усій Європі, особливо в південних країнах (Греція, Італія). Причому встановлюють їх не лише на мототехніку, але і практично на усі види водного транспорту. Моторні човни, катери, яхти, гідроцикли - на них використати для охорони акселерометр просто неможливо, з цілком зрозумілих причин. А викрасти катер - не найскладніше завдання і цілком собі частий випадок. Не допоможуть у такому разі і геозони - місця стоянок можуть бути абсолютно різними, та і інтернет-зв'язку може просто не бути. І цінне майно може врятувати тільки GPS-якір.
До речі, якщо говорити про найближчу до нас тему - про автомобілі, то тут GPS-якір також дуже корисний і навіть потрібний. Тому що це додатковий, важливий рубіж охорони. Наші алгоритми обробки акселерометра надійно фіксують будь-який вплив на автомобіль, вони найбільш чутливі і найефективніші на ринку car-security, проте ніхто не відміняє зловмисні дії і просто людський чинник. Досить нерідкі випадки, коли автовласник з мобільного додатку, або з брелока прибирає чутливість датчиків в екстремально низьке або навіть нульове значення. Професіонали зустрічаються з такими випадками майже щодня. Причини можуть бути різні - помилка власника, помилка в установці базового блоку, коли той просто не зафіксований і бовтається під приладовою панеллю, інші зовнішні причини. І тоді сподіватися на датчики руху/удару/нахилу просто не доводиться, а власник упевнений, що автомобіль захищений повністю! Є і випадки зловмисних дій - викрадач може легко викликати спрацювання датчиків автомобіля, доводячи власника до сказу і змушуючи вимикати датчики, проклинаючи сигналізацію. І як тільки це буде зроблено - привіт евакуатор. До речі, загроза не така рідкісна: пошук автомобіля, відвезеного евакуатором, коли комусь здалося, що ваша машина якось не так припаркована - сувора реальність жителів великих і не дуже міст. І, начебто, машину не викрали, але проблем це викликає величезну кількість.
В усіх вищеперелічених випадках функція GPS-якір врятує ваше майно. За нього не треба платити ніяких грошей, воно не витрачає додатковий баланс сім-карти і не вимагає ніякої абонентської плати. Потрібно оновити прошивку і просто дозволити опцію в меню налаштувань за допомогою Pandora Alarm Studio або нашої суперпрограми Pandora Specialist, отримавши додатковий захист.
Функція доступна на усіх сучасних системах Pandora/Pandect із вбудованим GSM і GPS/Глонасс-приймачем.
Оновлені прошивки вже доступні на нашому сайті і в мобільному додатку Pandora Specialist.
Залишайтеся удома і зберігайте спокій - усе інше зробить Pandora!