Сучасні системи Pandora/Pandect отримали величезну кількість нових можливостей
У цей непростий час хороших новин не так багато. Хочемо порадувати усіх професіоналів ринку car-security і автовласників, що зупинили свій вибір на наших охоронних системах.
Cучасні системи Pandora/Pandect отримали величезну кількість нових можливостей
В цей непростий час хороших новин не так багато. Хотілося б порадувати усіх професіоналів ринку car-security і автовласників, що зупинили свій вибір на наших охоронних системах.
Вже сьогодні на нашому сайті і в унікальному мобільному додатку Pandora Specialist сталі доступні нові прошивки для усіх сучасних систем, починаючи з моделі Pandora DX-40 і вище, над якими наші інженери працювали не покладаючи рук. У прошивки додана величезна кількість нових функцій, можливостей, і алгоритмів роботи. Але, про все по порядку.
В усі сучасні системи зі вбудованим GSM, і в яких використовується GPS/ГЛОНАСС-приймач, додана унікальна функція - GPS-якір. Ця функція - серйозний додатковий рубіж охорони, який може стати основним в деяких випадках. Наприклад, при використанні на човнах, кораблях, мотоциклах, скутерах, і багатьох інших об'єктах. Особливо тих, де неможливо використати датчики руху, удару і нахилу. При використанні цієї функції, наші системи, при постановці на охорону, запам'ятовують своє місце розташування, і, якщо об'єкт, що охороняється, буде переміщений на декілька десятків метрів, буде сформовано тривожну подію.
У системах з'явилася можливість оснастити автомобіль із стандартним замком запалювання (з класичним механічним ключем) кнопкою Start-Stop. Це досить популярна і затребувана функція, яка використовується в багатьох сучасних автомобілях в дорогих комплектаціях. Тепер ви можете додати цю опцію на своє авто. Причому, ми зробили це так, щоб з реалізацією цієї функції не виникало складнощів у установників. Ніяких складних налаштувань і маніпуляцій з таймерними каналами - достатньо в налаштуваннях системи призначити аналоговий вхід, як вхід від кнопки Start-Stop, і в системах запуститься готовий алгоритм роботи, що враховує усі можливі чинники для безпечної і комфортної роботи цієї функції на більшості автомобілів. Алгоритм враховує статуси охорони і блокування двигуна, наявність радіомітки або смартфону як мітки в зоні розпізнавання, функції перехоплення (м'якої посадки) і турботаймера з підтримкою запалювання і багато іншого.
Крім того, ми реалізували ще одну можливість - якщо ваш автомобіль підтримується технологією Pandora Bypass, то для корситування цією функцією не треба навіть ховати ключ в салоні автомобіля - обхід штатного імобілайзера Pandora робитиме це сама! За винятком тих автомобілів, електроніка яких не дозволяє здійснювати поїздки при обходах штатних імобілайзерів. Додана зручна функція підтримки запалювання для систем, у яких в комплекті є тільки радіомітка і немає двосторонніх брелоків. Тепер для активації підтримки запалювання досить натиснути на 1 секунду кнопку на радіомітці.
Значно перероблений і розширений режим заборони зняття з охорони без радіомітки. Цей режим призначається для захисту від злому штатного радіоканалу і системи безпеки автомобіля радіовудками, зломом CAN-шини автомобіля і так далі. Ми зробили алгоритм гнучкішим і функціональним. Ви можете налаштувати міру безпеки: при дозволеній опції "Повна заборона", будь-яке зняття з охорони (slave-режим, брелок, кнопка на мітці і так далі) вимагає наявність мітки в зоні розпізнавання. А при дозволеній "Частковій забороні", радіомітка перевірятиметься тільки при знятті з охорони за допомогою штатного брелка автомобіля (slave-режим), а зняття з охорони з брелока, кнопки, мобільного додатку відбуватиметься і без радіомітки.
У протирозбійному режимі тепер є можливість увімкнути додатковий бар'єр безпеки - "Використати AntiHijack тільки без руху". У цьому режимі, при настанні події блокування двигуна, система додатково перевірятиме швидкість руху автомобіля і наявність різких прискорень і гальмувань. Блокування двигуна спрацює тоді, коли швидкість руху автомобіля буде мінімальною, щоб не викликати небезпечної ситуації на дорозі. Для автомобілів, що підтримують функціонал Pandora Bypass, де обхід імобілайзерів здійснюється розривом за допомогою портів IMMO-KEY, став доступний додатковий рубіж захисту. У таких машинах наші системи за допомогою розриву цих портів заборонятимуть несанкціонований запуск двигуна.
Став безпечніший і досконаліший аналоговий Slave-режим. Додалася можливість контролю, покажчики повороту, що підтверджують зняття з охорони і постановку. Керування в Slave-режимі буде виконано тільки у тому випадку, якщо після зміни стану на аналоговому вході для Slave, на вході "Покажчики поворотів для Slave-режиму" також послідує імпульсний сигнал.
Розширені можливості налаштування доступу основного і додаткового власника до голосового інтерфейсу керування GSM-системами. Тепер можна налаштувати все так: система вимагатиме введення PIN-коду і основного номера власника, а можна і дати доступ без PIN-коду і додатковому номеру, записаному в пам'ять системи.
Додано нове налаштування: "Керування штатною системою Keyless-Go". Налаштування дозволяє вмикати і вимикати штатну систему безключового доступу в автомобіль без складних додаткових налаштувань в таймерних каналах, по стандартній логіці: в охороні, при пропажі елементу авторизації мітки (смартфону), вимикається штатна система Keyless-Go. При знятті з охорони або при появі мітки вона назад вмикається.
Додано нове налаштування: "Затримка після роботи підігрівача (хв)". Налаштування є опцією для функції "Вмикати передпусковий підігрівач перед запуском двигуна". Вона дозволяє виставити затримку між вимкненням підігрівача і подальшим автоматичним запуском двигуна в межах від 1 до 30 хвилин. Ця можливість дозволяє уникнути появи помилок по штатних датчиках температури у багатьох сучасних автомобіля при використанні додаткових передпускових підігрівачів.
Перерахований вище список далеко не повний, реальних змін значно більше. У цій новині ми розповіли лише про основні, яскраві відмінності в нових прошивках.
Незважаючи на складну ситуацію з пандемією COVID-19 і зміни у форматі роботи, наші інженери продовжують плідно працювати не лише над поліпшенням поточних продуктів, але і над створенням нових, унікальних систем. Звичайно, дотримуючись усіх санітарно-протиепідемічних вимог.
Ми раді високій і заслуженій оцінці нашого підприємства, але нашим головним пріоритетом залишається здоров'я наших співробітників. Тому ми намагаємося виконувати термінові роботи і моделювання нових виробів мінімально можливою кількістю персоналу з суворим дотриманням заходів підвищеної безпеки.
Маємо надію, що незабаром усі ми, кожен з нас, зможе займатися улюбленою справою без значних обмежень. І віримо, що все буде добре!
Ми маємо усі ресурси, у тому числі і товарні запаси, компонентну базу і усе необхідне, щоб виконувати абсолютно усі зобов'язання перед нашими партнерами і кінцевими споживачами. Вже скоро порадуємо вас новими продуктами, моделювання і тестування яких іде повним ходом, і хорошими новинами. Залишайтеся з нами!