Pandora DXL 4710UA – перша 4G(LTE)/GPS-ГЛОНАСС/Bluetooth 5.0-телеметрична сигналізація на українському ринку!
Pandora DXL 4710UA - перший полегшений продукт в новій лінійці Pandora DXL 47ххUA, - 3CAN/2LIN/4G (LTE) /GPS-ГЛОНАСС/Bluetooth 5.0 з надекономічним енергоспоживанням і підтримкою усіх найсучасніших протоколів цифрових шин і алгоритмів обходу імобілайзерів, а також систем захисту компонентів.
Сьогодні на світовому ринку це найсучасніший охоронно-протиугінно-сервісний комплекс, призначений для інсталяції на найсучасніші автомобілі аж до суперкарів з гібридними і повноелетричними силовими установками.
В першу чергу це продукт, який з точки зору радіозв'язку безальтернативно кращий, і не просто кращий, а надовго до його якості зв'язку нікому не вдасться наблизитися! Причому в усіх її найважливіших іпостасях (GSM, GPS/ГЛОНАСС, Bluetooth).
Чому це важливо? Подивіться навкруги - хто сьогодні без смартфону і не використовує його, чи не безперервно, для власного інформаційного комфорту і спілкування? Логічно припустити, що для сучасної людини трохи дивно не мати потужного інформаційного каналу до власного автомобіля, який, як мінімум у Pandora, давно не обмежується лише охоронними функціями. Більше 90% можливостей сучасних Pandora - сервісна інформація і сервісні можливості, про які автовиробник забув потурбуватися. І саме рівень забезпечення якісного зв'язку охоронно-сервісного модуля скрізь і завжди стає тим значущим, якісним параметром, який відрізняє зручну, надійну і сучасну систему сьогодні. І в цьому у Pandora DXL 4710UA немає рівних - і, схоже, надовго!
GSM-Інтернет-з'єднання, яке забезпечує взаємодію охоронної системи автомобіля з сервером зберігання даних і подальший зв'язок з телефоном власника, - найкраще. Адже встановлений в Pandora DXL 4710UA модем працює в 2G, 3G, 4G усіма доступними у нас класами з'єднань. Звісно, з пріоритетом 4G. А ще - антенне господарство Pandora DXL 4710UA в зв'язці з новітнім високочутливим чіпсетом модему дає таке розширення зони покриття GSM-мережі, якого ще ніхто і ніколи в ринку не бачив! Словом - ваш автомобіль, найімовірніше, виявиться "online" навіть там, де давно відмовиться працювати будь-який найкращий мобільний телефон!
І це дійсно важливо - використання найсучаснішого GSM-модему з підтримкою усіх доступних діапазонів зв'язку. Причому такого модему, який встановлено у нашій новинці, - прекрасно працюючого в умовах суворої зими і не висаджуючого акумулятор автомобіля.
І, в першу чергу, тому що проблеми GSM-мереж перших поколінь наростають. І сьогодні використання GPRS (найстарішого методу передачі даних у GSM-мережах) для передачі даних стає чи не кожен місяць усе проблематичніше. Мережі 2G, в яких працюють і голосові дзвінки між абонентами, і використовуючи ці ж канали, яких вже і на дзвінки часто не вистачає, працює GPRS - пакетна передача даних, сильно переобтяжені, а в розвиток цих мереж мало хто хоче інвестувати гроші.
Ситуація погіршується ще і тим, що тільки за останні декілька років на і без того ледве живі мережі GPRS (2G) "всілися" не лише сотні тисяч автосигналізацій, а ще і мільйони электро-водо-газолічильників, незліченні "Розумні Будинки", усі ранні і незрілі рішення IOT (інтернету речей), і так далі.
Чому усі вони не використовують 3G і LTE? Напевно, за відсутності регулювання з боку державних органів, люди просто роблять як воно дешевше, адже модем 2G коштує в рази менше, ніж 3G, не кажучи вже про LTE-модеми.
Але ми прекрасно розуміємо, що економити на цьому не можна - стабільність і якість зв'язку нових технологій (4g/LTE) і звичайного GPRS просто непорівнянно - проста перевірка стабільності интернет-конекту на двох однакових системах, в абсолютно однакових умовах показує тотальну перевагу: у 4G/LTE- режимі система в 20 разів стабільніше тримає інтернет-з'єднання і розриви зв'язку практично є! Але навіть звіт про втрати зв'язку не відображає того задоволення, яке отримуєш від того як вмить система реагує на команди з мобільного додатку, у будь-яких умовах, як миттєво оновлюється інформація про автомобіль на екрані смартфону і як прилітають повідомлення.
З GPRS-зв'язком погано зараз, і буде тільки гірше, аж до практичної неможливості в розумний час встановити з'єднання. Не кажучи, що у багатьох країнах світу цей вид зв'язку для передачі даних вже давно заборонений, щоб не залишити без голосового зв'язку абонентів GSM-мереж.
З 4G(LTE)-мережами ситуація, як мінімум, поки протилежна до ситуації з GPRS. Там місткість слотів можливих з'єднань недовантажена по всій країні. Особливо якщо врахувати, що зовсім нещодавно успішно змонтовані тисячі новітніх 4G-станцій при великомасштабний фінансовій підтримці з боку держави.
Якщо говоримо про прийом навігаційної інформації, то виявиться, що приймач приймає не лише GPS і ГЛОНАСС, а ще і цілий набір національних і міжнаціональних систем, що дає можливість якісно розпізнавати місце розташування з максимально високою точністю у будь-якій точці світу. І, що важливо для рухливого об'єкту, максимально швидко - чи не краще за усі нині існуючі системи комерційного, професійного і навіть спеціального призначення. Дивовижного мало, адже використаний найсучасніший чіпсет і габаритна високочутлива керамічна антена. Крім того, наш 4G-модем використовується для прискорення оновлення поточних даних альманахів супутників, що беруть участь в розрахунку координати, що значно покращує час навіть "холодного старту". Словом, навряд чи існує щось краще. Більше того, в осяжному майбутньому (рік-два) нічого кращого на ринку електронних компонентів ні у кого з топових виробників не передбачається. Тобто і в цьому компоненті Pandora DXL 4710UA залишиться кращою надовго!
Якщо говоримо про Bluetooth в Pandora DXL 4710UA, то в її схемотехніці використаний чіп NRF52840, мабуть кращий Bluetooth-чіп на ринку від компанії NORDIC, яка подарувала світу ідеологію і технологію BLE, що почала свій шлях з Bluetooth 4.0. Саме компанія NORDIC в 2009 році прийшла в Bluetooth-альянс і запропонувала технологію, яка лікувала усі хвороби старого Bluetooth. І лише після цього Bluetooth позбавився від вразливості, став використовувати шифрування IES-128, став економічним, зробивши можливою багатомісячну експлуатацію мініатюрних пристроїв на самих малогабаритних батерейках, навчився встановлювати з'єднання на лічені миті, тобто став тим Bluetooth Low Energy, яким ми його сьогодні знаємо.
У Pandora DXL 4710UA ми використовуємо оригінальний чіп, а як відомо фахівцям, оригінальний чіп носія технології завжди "чомусь" працює краще за тих, хто намагається технологію відтворити читаючи документацію. Наша компанія більше 13 років працює з компанією NORDIC і наші інженери, є тими небагатьма фахівцями у світі, хто беруть участь у відладці більшості їх нових трансиверних рішень. Багаторічною працею і талантом наших інженерів ми заробили репутацію, якій довіряють і інженери Nordic. Мабуть тому наші Bluetooth-рішення працюють значно стабільніше і всеядніше з точки зору сумісності, ніж будь-які інші, як мінімум на нашому ринку.
Чіп NRF52840 є оригінальним чіпом з усіма технологіями і протоколами Bluetooth 5.0., тобто апаратна обробка помилок, підсилювачі прийому і передачі, підвищена швидкість передачі, увесь набір протоколів (не сумісність, а оригінал!). Але помилково вважати, що при купівлі чіпа NRF52840 все відразу запрацює. Потрібно володіти технологією, і там, м'яко кажучи, є що написати і з чим розібратися. Є вірогідність, що саме наші інженери уміють це краще за усіх! У чому, напевно встигли переконатися сотні реальних фахівців, порівнюючи якість роботи наших Bluetooth-рішень і "інших".
Говорячи простіше, і з точки зору Bluetooth 5.0-зв'язку, Pandora DXL 4710UA важко або неможливо зробити краще! А для користувача це означає - підтверджена на практиці в рази більша дальність зв'язку з будь-яким сучасним телефоном з Bluetooth 5.0 на борту, в рази швидше оновлення ПЗ через Bluetooth, радикально краща завадозахищеність, сумісність і безглючність роботи з усіма телефонами світу, хто хоч трохи наслідує стандарти зв'язку, а не тільки з обраними моделями.
Освоєння продукту Pandora DXL 4710UA не займе багато часу майстра-професіонала, адже практично ми зберегли усі підключення старших систем нашого модельного ряду Pandora DXL 49xxUA, а відмінністю буде відсутність "на борту" вбудованого елементу аварійного живлення - замість нього встановлений роз'єм підключення зовнішнього акумулятора з драйвером керування його зарядом. Драйвер не лише підбере оптимальний струм заряду АКБ, але і стане заряджати її тільки при працюючому двигуні, не навантажуючи основний акумулятор автомобіля. Акумулятор аварійного живлення ми рекомендуємо підключати свинцево-кислотний або гелієвий, не обслуговуваний місткістю 1-2А/год. Саме такий тип акумулятора гарантує роботу охоронної системи при морозах нижче мінус 20 аж до мінус 50. До речі, працездатність Pandora DXL 4710UA хоч і гарантується по документації до мінус 40, за даними нашої випробувальної лабораторії продовжує упевнено працювати до мінус 65, лише наш 4G-модем вимикається на відмітці мінус п'ятдесят. Втім, і вмикається гарантовано на цій же відмітці, без жодного температурного гістерезису. Це, знову таки, незрівнянно краще за реальні температурні характеристики більшості моделей наших конкурентів.
Програмування цього продукту можливе не лише за допомогою програми AlarmStudio, але і за допомогою Bluetooth з мобільного телефону під керуванням нашого нового інтерактивного помічника "Pandora Фахівець". Додамо, що все наші сучасні продукти дістають можливість швидкого і зручного програмування з мобільного телефону програмою "Pandora Фахівець", навіть для починаючого фахівця.
А ще встановлений ціновий профіль Pandora DXL 4710UA, з урахуванням її безальтернативно кращих технічних показників, повинен сподобатися і професійним операторам ринку, і майбутнім власникам цієї чудової, а, можливо, і кращою у світі охоронно-сервісної системи на сьогодні!
Зустрічайте новий бестселер ринку CarSecurity - Pandora DXL 4710UA!